سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نینجوتسو آرامش در طوفان


تعداد بازدید

v امروز : 1 بازدید

v دیروز : 4 بازدید

v کل بازدیدها : 9717 بازدید

فهرست موضوعی یادداشت ها

84/11/5 :: 8:47 عصر

نمایش تصویر در وضیعت عادی


نوشته های دیگران ()

84/11/3 :: 4:56 عصر

آموزش هنرهای رزمی نین جوتسو (نینجا)زیر نظررئیس سبک در استان همدان.روابط عمومی:08118280006


نوشته های دیگران ()

84/11/3 :: 3:56 عصر

نیروی زمین باید تازه شود.باورهای تازه نیازمند فضاست.جسم و جان نیازمند اموزشهای تازه است.اینده بر در می کوبد و تمامی باورها جز باورهای پیشین پذیرفته تا فرصت ظهور خواهد داشت 


نوشته های دیگران ()

84/11/3 :: 2:9 عصر

نینجای امروزی تفاوت فکری و ایدئولوژی بسیاری با نینجای 400سال پیش دارد، چرا که درآن زمان قانون کامل وجامع وجود نداشت وهر کسی باید حق خود را توسط زور ویا اجبار می گرفت برای بدست آوردن روزی خود وخانواده یک نینجا باید بار ها وبارها خود رابه خطر می انداخت و هر لحظه درانتظار انتقام بود.

نینجای امروزی همراه با پیشرفت علوم وفنون جنگی تغییر یافته است دیگر لازم نیست ساعتها برای مقدارکمی سم به کوهها و دشت ها برود وخود را به خطربیندازد، دیگر لازم نیست برای ازبین بردن چیزی ویارسیدن به مقصودیاز نقشه های شیطانی استفاده کند. ویا برای تهیه یک ابزار جنگی روزها وماهها وقت خود را صرف کند .نینجای امروزی ترکیبی ازهنر وسنت است . نینجای امروز احتیاج به آرامش وصلح دارداوهنر نین جوتسو را فرا می گیرد که از آن لذت ببردودرمواقع لزوم ازشرافت وحیثیت خود وخانواده خویش دفاع کند . نینجای امروزی باتفکر عمیق تر، به مسائل روزمی اندیشد. نینجای امروزی از ورزش کردن لذت می بردو جسم وروح خود راتقویت میکند تا درزندگی ماشینی امروزه سالم بماند. نینجا امروزی بی تفاوت تر ازدیروز فکر میکند .

بایداعتراف کرد که اگرتکنیکهای نینجای امروزی هدایت وکنترل نشودبسیارخطرناکترازنینجای

قدیم است . البته قابل ذکراست امروزه تنها به جنبه های ورزشی و اهداف عرفانی این هنر باستانی تکیه میشود. به عبارتی نمی شود درکلاسهای عمومی ودرمقابل افراد عادی تکنیکهای ویژه نینجارا نشان داد. چراکه سالیان درازیست که این علوم سری بصورت انحصاری باقی مانده است. تا بدست سوءاستفاده چیان نیفتدکه جامعه انسانی را به خطربیندارد. علوم وفنون جنگیندن نینجای امروزی سریعتر و پیشرفت ترشده است.

آگاهی ودانش، از شناخت بدن باعث افزایش اعتمادبنفس وبی نقص اجرا کردن عملیات شماست.

اما جدا از مقاله نینجای امروزی باید به یک موضوع اشاره کرد. که امروزه نینجا یا همان آدمهای علاقمند به نینجا بودند بیشتر تکنیکها و فنهای آن را خواهان هستند تا مکتب وفاداری وجوانمردی آن را امروز در بوجین کان دوجوها سعی مشود تا هنرجویان درس عشق ووفادرای را با تمامی وجودشان حس کنند ولی متاسفانه نه مربیان آن نقاب واقعی را درچشم دارند ونه هنرجویان هنرجویان با لیاقتی هستند.

البته یک موضوع دیگر نیز هست که بسیار مهم می باشد آن هم عشق خالصانه برخی از هنرجویان زن ومرد می باشد که بدون چشم داشتی از نین جوتسو برای بیشبرد این هنر در سراسر جهان تلاش میکنند.

فرجی


نوشته های دیگران ()

84/11/3 :: 2:5 عصر

هنر حرکت پنهانی


نوشته های دیگران ()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ


منوى اصلى

خانه v
شناسنامه v
پارسی بلاگv
پست الکترونیک v
 RSS  v

درباره خودم

لوگوى وبلاگ

نینجوتسو آرامش در طوفان

وضعیت من در یاهو

یــــاهـو

اوقات شرعی

اشتراک در خبرنامه

 

template designed by Rofouzeh